ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΕΙ Ο ΙΣΘΜΟΣ
Αναφερόμαστε φυσικά στο έργο αποκατάστασης της διώρυγας της Κορίνθου, μετά την πρόσφατη κατάρρευση που την κατέστησε εκτός λειτουργίας. Δυστυχώς η ποιότητα των πετρωμάτων είναι τέτοια που μία κατάρρευση θα συνέβαινε αργά ή γρήγορα. Και επιπλέον, η αποκατάσταση μιας τέτοιας ζημιάς δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση, ειδικά αν πρέπει να λυθεί το πρόβλημα δια παντός. Έτσι λοιπόν προκηρύχθηκε διαγωνισμός που έλαβαν μέρος η Άκτωρ, η Άβαξ και ο Μυτιληναίος, με μειοδότη τον πρώτο που κέρδισε και τον διαγωνισμό. Ο υφυπουργός υποδομών και μεταφορών ενημέρωσε τη βουλή για το έργο στις 14 Φεβρουαρίου. Η μελέτη που έχει εκπονηθεί αφορά την οριστική λύση του προβλήματος. Το έργο των 30,6 εκ. ευρώ θα είναι πολύ μεγάλο και θα διαρκέσει 24 μήνες, αλλά προκειμένου να μην αποκοπεί το Ιόνιο, θα γίνει σε δύο δόσεις ώστε η διώρυγα να ανοίξει το καλοκαίρι και οι εργασίες να συνεχιστούν μετά.