AC40
Μετά τη δημοσίευση του Πρωτοκόλλου του AC37 και του Κανονισμού της κλάσης AC75 στις 17 Νοεμβρίου 2021, ο Κανόνας AC75 και οι Τεχνικοί Κανονισμοί AC οριστικοποιήθηκαν στις 17 Μαρτίου 2022. Η περίοδος δήλωσης συμμετοχής άνοιξε την 1η Δεκεμβρίου 2021 και διαρκεί έως τις 20 Ιουλίου Οι καθυστερημένες συμμετοχές για το 37ο America’s Cup όμως θα μπορούν να γίνουν δεκτές έως τις 31 Μαΐου 2023. Ο Defender επρόκειτο να ανακοινώσει τον τόπο διεξαγωγής του αγώνα στις 17 Σεπτεμβρίου 2021, αλλά το ανέβαλε μέχρι τις 30 Μαρτίου 2022 όπουυπέδειξετην Βαρκελώνη. Με το πρώτο σκάφος AC40 να είναι έτοιμο τους επόμενους μήνες, καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού της Νέας Ζηλανδίας τα επόμενα AC40 θα βγουν από τη γραμμή παραγωγής για όλες τις ομάδες. Η μείωση του κόστους ήταν βασικός παράγοντας. Μεταξύ των προσπαθειών για την επίτευξη αυτού του στόχου ήταν το πώς επιτρεπόταν στις ομάδες να κατασκευάσουν μόνο ένα νέο AC75, αλλά ένα μικρότερο σκάφος επρόκειτο να αναπτυχθεί από τον defender για να το χρησιμοποιήσουν οι ομάδες για δοκιμές, ανάπτυξη συστημάτων και προπόνηση. Επιτρέπεται η κατασκευή μάξιμουμ τεσσάρων foil και τεσσάρων πτερυγίων, συν δέκα φλόκους και τέσσερις μαΐστρες. Οι ομάδες θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να κατασκευάσουν μόνο ένα άλμπουρο εκτός από τα δύο κομμάτια που παρέχονται ως στάνταρ. Κάτω, ο αυτόματος πιλότος ελέγχει μόνο το ύψος πλεύσης και μπορεί να το χειριστεί κρατώντας το πτερύγιο σε ένα συγκεκριμένο σημείο ρύθμισης κάτω από το νερό. Εάν οι ομάδες θέλουν να αλλάξουν τη γωνία του βήματος ή να το τριμάρουν διαφορετικά για τις συνθήκες, τότε πρέπει να υπάρξει χειροκίνητη παρέμβαση, ενώ όλες οι λειτουργίες κλίσης του πτερυγίου κατά τη διάρκεια των ελιγμών σε μεγάλες ταχύτητες ελέγχονται από την άμεση συμβολή του πληρώματος. Οι μέγιστες ταχύτητες του AC40 θα φτάνουν στο όριο των σαράντα κόμβων αλλά θα βελτιωθούν ώστε να πετούν ταχύτερα και νωρίτερα ακόμα και σε ελαφρύ αέρα – όπως και το AC75.